Havana lounge, Zsa Zsa Zsu en Fort Zeelandia - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dide Esch - WaarBenJij.nu Havana lounge, Zsa Zsa Zsu en Fort Zeelandia - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dide Esch - WaarBenJij.nu

Havana lounge, Zsa Zsa Zsu en Fort Zeelandia

Blijf op de hoogte en volg Dide

28 Februari 2013 | Suriname, Paramaribo

Deze keer niet een heel uitgebreid verslag, maar toch even een kleine update wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan!

Vorige week zijn we voor het eerst uitgegaan! Donderdag zijn we naar Havana Lounge geweest en zaterdagavond naar Zsa Zsa Zu. Havana lounge was heel leuk. Toen we daar aankwamen werd er eigenlijk alleen maar salsa muziek gedraaid en waren er veel stelletjes die aan het salsadansen. Rond een uur of 1 begon het uitgaan daar pas echt. Zaterdagavond Zsa Zsa Zsu, dit was een redelijk grote club. Ik denk dat daar zeker de helft van de mensen Nederlands was. Het uitgaan daar vond ik niet heel erg verschillend als in Nederland (met uitzondering van de soepel dansende Surinamers natuurlijk!!).

Afgelopen zondagochtend (jaja, nadat we die nacht uit waren geweest!!) zijn we naar Fort Zeelandia geweest voor de rondleiding. De rondleiding was heel interessant maar duurde wel een beetje lang. Zie foto’s!! Maandag was de dag van de revolutie, dus we hadden een dagje vrij van stage. Het was eindelijk een dag mooi weer (na de hele week regen te hebben gehad), dus we zijn naar overbridge gegaan. Dit is een soort van Surinaamse versie van het Hulsbeek. Het had een mooi strand waar je aan kon liggen met palmbomen en houten hutjes waar je je hangmat aan kon hangen. Dus we hebben daar lekker de hele dag in de zon gelegen:).

Morgenavond heb ik voor het eerst een slaapdienst in het kindertehuis, dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn!!

Liefs en tot snel!
X Dide

  • 28 Februari 2013 - 02:53

    Johan:

    Ik zit net achter de laptop het werk is af en nu is het 2.50 uur. Ik denk nog even de laatste nieuwtjes kijken en dan naar bed. Is het nu daar een regen seizoen als het er zoveel regen of is dit normaal.
    Hier is het fris maar volgende week zou het naar 10 graden gaan ik hoop dat de winter is afgelopen.
    ik moet 12.00 uur weer beginnen. voorige week heb ik vijdag gesnippert die uren moeten deze week weer inghaald worden. dus wat extra uurtjes maken. Leuk weer te weten hoe het met je is.
    groetjes Johan Asbreuk.

  • 28 Februari 2013 - 09:31

    Irma:

    Hoi Dide
    Wat klinkt dat allemaal geweldig en vooral dat salsa dansen, had ik graag willen zien!
    Jij schrijft ook leuk en ik zie het voor mij.
    Dide lekker genieten.
    dikke knuffel van Irma en Molly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dide

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1651
Totaal aantal bezoekers 18777

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 03 April 2015

Backpacken in Azie

07 Februari 2013 - 14 Juli 2013

Mijn eerste verre reis naar Paramaribo, Suriname!!

Landen bezocht: