Het is bijna zover! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Dide Esch - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Dide Esch - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Dide

05 Februari 2013 | Nederland, Borne

Het is bijna zover!! Over een kleine twee dagen zit ik al in het vliegtuig naar het warme en zonnige Paramaribo! Wat zijn de afgelopen dagen toch snel voorbij gegaan. De dagen vliegen echt voorbij als je druk bent met de laatste dingen te regelen en mensen te zien. Donderdag ben ik met Manon naar Amsterdam geweest om het visum op te halen en zaterdagavond was er een surpriseparty voor mij georganiseerd. Ik was echt super verrast toen ik de deur open deed en de hele kamer stond vol met mensen die Surprise riepen! Iedereen bedankt hiervoor! Ik heb echt een superleuke avond gehad!

Vandaag en morgen nog even de laatste spulletjes inpakken en afscheid nemen van vrienden en familie en dan gaat het donderdag eindelijk gebeuren!! Op weg naar Suriname


Liefs en tot snel!
x Dide

  • 05 Februari 2013 - 15:27

    Richelle:

    spannend hoor! ik wens je heel veel succes. maar vooral heel veel plezier!!

  • 05 Februari 2013 - 19:39

    Muriel:

    super veel succes en plezier! je zult wel geen model nodig hebben daar en anders....komen cindyen ik hoor! big hugh!

  • 07 Februari 2013 - 11:06

    Cindy:

    He Dide, je bent nu op weg, nog even en je vliegtuig gaat. Wat spannend allemaal. Heel veel plezier. Een fijne tijd. Liefs de buren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dide

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 18768

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 03 April 2015

Backpacken in Azie

07 Februari 2013 - 14 Juli 2013

Mijn eerste verre reis naar Paramaribo, Suriname!!

Landen bezocht: